HOLA - Reisverslag uit Gentbrugge, België van Fay Wilde - WaarBenJij.nu HOLA - Reisverslag uit Gentbrugge, België van Fay Wilde - WaarBenJij.nu

HOLA

Door: Fay De Wilde

Blijf op de hoogte en volg Fay

25 Januari 2009 | België, Gentbrugge

Hallo iedereen,

De reden waarom ik deze blog heb aangemaakt, is omdat ik binnenkort vertrek naar Nicaragua.
Uiteraard ga ik niet zomaar zonder reden daar naar toe. Ik zal daar iets meer dan 3,5 maand verblijven in een gastgezin in Estelí en zal daar mijn laastejaarsstage doen in 'El centro juvenil Los Pipitos'.
Los pipitos is een school, gelegen in Estelí, voor jongeren met een verstandelijke beperking. Wat mijn taak daar juist zal zijn valt nog af te wachten, maar ik weet wel al dat ik deze jongeren zal moeten begeleiden/klaarstomen voor de integratie op de arbeidsmarkt.
Ik vertrek op 31 januari en kom 'normaal gezien' terug op 16 mei.
Ook wil ik nog even vermelden dat ik niet alleen daarheen ga, maar dat er ook nog een ander meisje uit mijn richting meegaat naar daar.
Het leek mij dus leuk om de geïnteresseerden onder jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn doen en laten daar in het 'far far away'
Hopelijk zullen jullie mijn ervaringen een beetje meevolgen en af en toe eens een berichtje nalaten. Ook zou ik het leuk vinden om af en toe eens op de hoogte gehouden te worden van wat er zich allemaal afspeelt daar in België.

Muchos besos,
Fay!

  • 26 Januari 2009 - 09:50

    Bram Van Thienen:

    Faytje tis afgesproken kzal u in de gaten houden wa ge daar allemaal uispookt hier via uwen blog ;)

    yoo X

  • 26 Januari 2009 - 11:11

    Zion:

    Liefste Fay ,
    echt tof dat je deze site hebt aangemaakt,zo kunne we toch al wa beter uw avonturen volgen daar in Z-AM. Wees daar aub voorzichtig , laat geregeld een berichtje achter... Ik sms je deze week nog es om ene te gaan drinken ofzo...

    xxxx

  • 31 Januari 2009 - 01:14

    Sarah:

    ik zal je missen meid xxx

  • 31 Januari 2009 - 07:36

    Ma:

    Nu is het grote avontuur echt begonnen.Genietmaar met volle teugen.

  • 01 Februari 2009 - 10:53

    Pa:

    carpe diem

  • 01 Februari 2009 - 16:01

    Evelyn VdB:

    meisje, amuseer u daar en geniet ook een beetje é... het spijt me echt dak de vrijdag ni meer ben afgekomen naar het JH maar ik had zaterdag examen en het was echt een race tegen de klok... Ik maak da allemaal wel goe als je terug bent... Den datum staat in mn gsm dus van als da je terug bent kun je een berichtje verwachten van mij... Doe da daar goe, leer veel dingen bij maar vooral GENIET van alles da je ziet en tegenkomt... Dikke zoenen en een stevige knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Gentbrugge

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 April 2009

Leon en nieuw gastgezin

17 April 2009

Rondtrip Nicaragua!

01 April 2009

Hola chelas y cheles!

19 Maart 2009

Despues dos semanas era tiempo para escribir!

08 Maart 2009

Léon en de zee
Fay

Actief sinds 25 Jan. 2009
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 13615

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 16 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: